Продаж морозива — прибутковий бізнес

З приходом весни і перших теплих днів — з'являються не тільки перші паростки, але й перші бажаючі, зі стійким бажанням розпочати вуличні продаж м'якого морозива.

Втім, багато власників невеликих кафе та барів, для яких продаж морозива не профільний продукт, таку думу теж гадають, чи вже готуються до продажу цього улюбленого всіма продукту.

Сезон активних продажів морозива починається десь з квітня і триває до пізньої осені. Звичайно, якщо встановити фризер в кафе або в торговому центрі, то хороша торгівля може вестися цілий рік. Але, будемо розглядати найактивніший варіант — літній сезон.

Що потрібно для старту?

Насамперед необхідно визначитися із самим апаратом для виготовлення морозива (фризером): якої потужності він буде, його типу і від якого виробника. Так як купівля фризера — найбільш витратна частина.

Рентабельність: бізнес відіб'ється вам тільки при продажах не менше 50 порцій на день. Загалом, в жаркий день можна продавати 200-300 порцій за день. Виходить даний бізнес може приносити вам 300-500% — це дуже рентабельне справа — продаж морозива.

Далі, з урахуванням «жвавості» місця продажу (та й ваших фінансових можливостей), визначаємо на скільки рожков (а відповідно й барабанів) буде фризер для морозива. Простіше кажучи — на скільки різноманітним буде асортимент продажів вашого морозива. Рекомендується на два-три ріжка, щоб урізноманітнити меню.

Тобто якщо фризер з одним барабаном (ріжком) — то він може готувати тільки один вид морозива, з двома — два, а з трьома вже і змішаних смаків.

Бажано взяти фризер, на перших порах настільний, т. як. він легше і вдвічі дешевше підлогового. Зверніть увагу на наявність у фризера спеціальної повітряної помпи для нагнітання повітря. Наявність такої опції робить морозиво «повітряним» і особливо смачним. Крім смаку таке морозиво візуально буде виглядати більшим — це вигідно для продажу.

Зверніть особливу увагу на технічні характеристики. В процесі роботи всі фризери виділяють багато тепла і не всі вони можуть працювати при високих температурах на вулиці. І само-собою слід звернути увагу на продуктивність фризера (адже пектися в черзі ніхто не буде). Тому купуючи фризер завжди звертайте увагу на його технічні параметри: продуктивність (у кілограмах, літрах або порціях готового морозива); температурний режим роботи; тип підключення; об'єми камери зберігання сумішей та охолодження; наявність пастеризації.

Санітарія. Особливу увагу звертайте на дотримання гігієни в місці ваших продажів. Найчастіше спекотна погода, та й самі продукти на основі молока (власне яким є й морозиво) — вони швидкопсувні. Тому вимагайте особистої гігієни від продавців, мийте фризер не рідше ніж раз у два дні, а краще щодня, в кінці робочого дня. Слідкуйте за термінами зберігання сумішей. Так свіжоприготовані суміші можуть зберігатися до трьох днів, стерилізовані суміші в запаяних пакетах можуть зберігається 1,5 ÷ 3 міс., а готові суміші глибокої заморозки (фабричної заморозки) можуть зберігатися до року, тобто залишки можуть зберігатися фактично до наступного сезону.

Суміші для морозива

Суміші — їх вибір визначає наскільки охоче будуть «розбирати» ваше морозиво. Суміші для морозива вже є готові — на різні смаки — їх можна замовити у тих самих постачальників фризерів. Вони можуть бути сухими і розбавлятися звичайною питною водою, а можуть бути рідкими, вже готовими до вживання або бути замороженими.

Приблизні витрати*
Вартість фризера від 16 000 грн.
Сухі суміші від 120 грн. за упаковку
Вафельний стаканчик 1,5 грн.
Вода питна до 10 грн.
Електроенергія 150 грн.
Готова порція морозива 6-8 грн.
Окупність 3-4 міс.

Суміші можуть бути як від вітчизняних виробників, так і провідних зарубіжних постачальників: Fabri, Pregel і т. д. — вибір за вами. Слід тільки врахувати, що за санітарними нормами виготовлення сумішей з концентрату повинне відбуватися безпосередньо на місці реалізації тобто на місці продажу має бути вода й мийка. Відповідно, застосування сухих сумішей в умовах вуличної торгівлі не надто вдалый варіант (можуть бути причіпки СЕС) — краще використовувати готові рідкі суміші. Хоча з точки зору зберігання сухі суміші практичніше (дешевше та й більший термін зберігання). Але у випадку з сухими сумішами є ризик недотримання пропорцій (незнання або банальна крадіжка). Крім того за вимогами того ж СЕС — приготування сумішей, нагадаємо ще раз, повинно проводитися в окремому приміщенні і аж ніяк не на вулиці.

Суха суміш попередньо змішується з підготовленою водою в пропорції 1:2. Тут не слід скупитися й бажано купувати суміші високої жирності — не менше 6%, а краще 12%. Звичайно, можна заощадити і купити 1% (або розбавити водою до такої міри), але тоді вийде морозиво рідкуватим і абсолютно позбавленим смаку. Більше того: така «економія» може вийти вам боком, т. як. при великому кіл-ті води, у фризері буде накопичуватися лід, що загрожує його поломками, та й саме морозиво перемерзає і зовсім вже не є м'яким.

Вартість

Як вже говорилося: на перших порах є сенс взяти настільний варіант фризера — він легше та й коштує в два рази дешевше. Але якщо ви плануєте відкриття точки в людному місці, то слід подбати про промисловому фризер. Так, вони дорожчі, але їх експлуатація дозволить вам швидко компенсувати витрати.

Як варіант: ви можете купити фризер для морозива бу. Як правило всі фризери Б/У це відомі європейські бренди, які добре себе зарекомендували на ринку. Вони потрапляють в Україну з східної Європи. Промислові фризери можуть служити до 10 років і, при гарній передпродажніq підготовці, можуть ще служити вам довго й довго. Або взяти новий фризер в оренду — усі варіанти на ваш розсуд та можливості вашого гаманця.

Суміші. Вартість стандартної упаковки суміші 120 грн., 5 л., підготовленої води — до 10 грн./за ємність. На виході ви отримуєте 6,5 л. готової сировини з якої ви зможете легко видавити 50-60 стограмових порцій морозива. Приплюсуємо сюди вартість вафельного стаканчика (він краще паперового, т. як. їстівний та смачно хрумтить) і вартість різних присипок: шоколад, горіхи, кокос і т. д.

З урахуванням оренди, витрат на електроенергію і вартість найманої праці, з оглядкою на конкурентів і градус на вулиці — визначимо вартість готового продукту. Рентабельність тут може бути дуже високою і досягати 300% і навіть 500% — це досить вигідний бізнес!

Висновки

Загалом: бізнес з продажу м'якого морозива на вулиці або в приміщенні кафе не потребує значних початкових вкладень, а може принести вам в сезон пристойний дохід.

Але для того, щоб не «пролетіти» в перший же сезон, вам необхідно крім ретельного аналізу конкурентів та вибору точки продажу — відповідально підійти до вибору фризера для морозива — «серця» ваших продажів у цій справі. Може дійсно варто зупинити свій вибір на фризері бувшого у вживанні (б/в). Так як при гарній передпродажній підготовці такі фризери мають гарний товарний вигляд, надійно працюють, служать довго, а коштують відносно недорого і при цьому, як уже згадувалося вище, ці фризери від відомих брендів.

Якщо ви хочете проконсультуватися, або купити у нас фризер телефонуйте! Ми завжди раді вам допомогти і порекомендуємо самий оптимальний варіант.

Крім апаратів для виготовлення м'якого морозива (фризерів) ми також пропонуємо широкий асортимент обладнання для кафе та їдалень — будь закладів громадського харчування.


* – статті вже кілька років і з урахуванням «танців» курсу гривні слід робити поправку на реалії.

Автор: Ishtvan Paladi

Супутні Товари

Фризер UGOLINI MINIGEL 2

Фризер для м'якого морозива UGOLINI MINIGEL 2 – сучасний апарат для приготування м'яко..

127746.0 грн.

Фризер SPM GT Push 2

Фризер SPM GT Push 2 для м'якого морозива, зручний у використанні та легко миється – він і..

144351.0 грн.

Фризер UGOLINI MINIGEL 1

Фризер для м'якого морозива UGOLINI MINIGEL 1 – сучасний апарат для приготування м'яко..

69504.0 грн.

Написати відгук

Будь ласка авторизуйтесь або створіть обліковий запис перед тем як написати вігдук