Гарантії на товар, умови повернення/заміни

Ми надаємо гарантії на куплений у нас товар

Гарантії

На весь товар, який вы у нас придбали, ви отримуєте гарантію, яка є дійсною впродовж всьго року з дня придбання товару (деякі товари можуть мати інший термін гарантійного обслуговування – про це буде відповідна відмітка у гарантійному талоні).

Гарантійний ремонт здійснюється за наявності відповідних документів – дійсного гарантійного талона, чека (або іншого документа, що підтверджує оплату даного товару).

Товар приймається тільки в разі, якщо його несправність виникла з вини виробника, в оригінальній упаковці і з усіма гарантійними пломбами.

Товар не приймається якщо:

Непридатність товару сталася через порушення правил експлуатації;

Самостійного ремонту або втручання третіх осіб;

Збоїв електромережі і/або неправильного підключення;

Несправність виникла в результаті життєдіяльності тварин i/або комах;

Пошкодження, викликані із-за проникнення вологи або агресивних середовищ (кислота, розчинники і т.д.).

Про всі випадки необхідності гарантійного ремонту пишіть нам на сторінці контакти або телефонуйте менеджеру для вирішення питання.

Повернення/заміна товару

Куплений у магазині товар може бути повернений тільки у разі якщо:

У товару є істотний недолік

Товар не приймається до повернення або на заміну якщо:

Товар, виріб було вироблено індивідуально на замовлення;

Пристрій технічно справний і у нього не вийшов гарантійний термін експлуатації.

З питань повернення/заміни купленого товару ви можете звернутися до менеджера за телефонами (або заповнивши форму зворотного зв'язку) на сторінці контакти.

Або заповнивши форму повернення/заміни товару – наш менеджер зв'яжеться з вами для врегулювання питання.

Якщо ви постійний покупець (є зареєстрованими), то оформити заявку на повернення/заміну товару ви можете особистому кабінеті.

Транспортування несправного виробу

Транспортування несправного виробу на гарантійний ремонт, повернення або його заміну, здійснюється силами самого Покупця (або Покупець оплачує витрати на організацію транспортування виробу у сервісний центр).

Також можлива організація виїзду сервісної служби безпосередньо на місце експлуатації виробу. В цьому випадку – вартість виїзду уточніть у менеджера за телефонами (або заповнивши форму зворотного зв'язку) на сторінці контакти.

* — це умовні одиниці, які наведені тут лише для довідки