На весь товар, який вы у нас придбали, ви отримуєте гарантію, яка є дійсною впродовж всьго року з дня придбання товару (деякі товари можуть мати інший термін гарантійного обслуговування – про це буде відповідна відмітка у гарантійному талоні).
Гарантійний ремонт здійснюється за наявності відповідних документів – дійсного гарантійного талона, чека (або іншого документа, що підтверджує оплату даного товару).
Придбавши у нас товар, ви можете замовити додаткову гарантію — фірмову від нас і стандартна заводська від виробників.
Придбавши у нас товар, ви можете замовити додаткову гарантію — фірмову від нас і стандартну заводську від виробників.
Фірмова гарантія. При оформленні фірмової гарантії на весь період гарантійного обслуговування наш Майстер або Майстер сервісного центру-партнера здійснює діагностику/ремонт за місцем експлуатації обладнання.
Товар приймається тільки в разі, якщо його несправність виникла з вини виробника, в оригінальній упаковці і з усіма гарантійними пломбами.
Товар не приймається якщо:
Непридатність товару сталася через порушення правил експлуатації;
Самостійного ремонту або втручання третіх осіб;
Збоїв електромережі і/або неправильного підключення;
Несправність виникла в результаті життєдіяльності тварин i/або комах;
Пошкодження, викликані із-за проникнення вологи або агресивних середовищ (кислота, розчинники і т.д.).
Про всі випадки необхідностігарантійного ремонту пишіть нам на сторінці контакти або телефонуйте менеджеру для вирішення питання.
Куплений у магазині товар може бути повернений тільки у разі якщо:
У товару є істотний недолік
У процесі експлуатації, – в гарантійний період, – у виробу виник істотний недолік, який неможливо усунути силами сервісного центру і це робить неможливою його подальшу експлуатацію за призначенням;
Усунути дефект виник у виробі неможливо протягом 14 днів.
Товар не приймається до повернення або на заміну якщо:
Товар, виріб було вироблено індивідуально на замовлення;
Пристрій технічно справний і у нього не вийшов гарантійний термін експлуатації.
З питань повернення/заміни купленого товару ви можете звернутися до менеджера за телефонами (або заповнивши форму зворотного зв'язку) на сторінці контакти.
Або заповнивши форму повернення/заміни товару – наш менеджер зв'яжеться з вами для врегулювання питання.
Якщо ви постійний покупець (є зареєстрованими), то оформити заявку на повернення/заміну товару ви можете особистому кабінеті.
Транспортування несправного виробу на гарантійний ремонт, повернення або його заміну, здійснюється силами самого Покупця (або Покупець оплачує витрати на організацію транспортування виробу у сервісний центр).
Також можлива організація виїзду сервісної служби безпосередньо на місце експлуатації виробу. В цьому випадку – вартість виїзду уточніть у менеджера за телефонами (або заповнивши форму зворотного зв'язку) на сторінці контакти.
Фірмова гарантія. При оформленні фірмової гарантії, на весь період гарантійного обслуговування, наш Майстер або Майстер сервісного центру-партнера здійснює діагностику / ремонт за місцем експлуатації обладнання.